tisdag 22 oktober 2013

Tatuering ❤️

Ja idag var det äntligen dags :-) Redan ett par dagar efter att mamma hade lämnat oss här på jorden kände jag att jag ville tatuera något som symboliserade henne och pappa. Efter lite tänkande kom jag på att jag skulle använda deras namnteckningar. Pappas var ju lätt, var ju bara att be honom skriva. Mammas var dock lite svårare men efter lite letande bland papper hittade jag en som var i bra storlek. Kände även att jag ville ha något som symboliserade oss tre syskon samt Ludvig och Milla. Nej Macke fick inte vara med i den. Jag vet jag är hemsk :-) Inte i en egen iaf men tänker att han är med i de båda hjärtarna som symbolisera barnen :-) 
Så nu sitter denna fina skapelse på min vänstra underarm och jag är verkligen jättenöjd. Den är gjord på Sick Boys här i stan och kan verkligen rekommendera det stället. 

Har även hunnit med ett besök hos frisören idag. Blev inte så mycket taget på längden då jag ska försöka spara ut till lite längre hår nu men det tunnades rejält. Skönt för har grymt tjockt hår enligt frisören. Blev även lite slingor för att livs upp håret lite :-)

Lite av det jag har hittat på under min semesterdag och imorgon är det dags att jobba igen. 

Här hemma fortsätter Macke med att bygga på lekstugan. Snart har den alla 4 väggarna på plats:-) Badrummet ligget lite på is just nu då vi väntar på elektrikerna men förhoppningsvis kommer de nästa vecka och gör färdigt. 

Ha de gott där ute och ta hand om er❤️
Kram 

1 kommentar: