tisdag 18 december 2012

HJÄLP!!!! Nailart sunday tävling!

Även om inte jag deltagit så många gånger i Lelacks nailart sundays så har många andra gjort det och den har varit igång i 1 år ungefär så nu har det utlysts en tävling där alla som någon gång har deltagit får skicka in den nailart de är mest nöjda med och delta i hennes tävling.

Jag har ju som sagt inte varit med så många gånger men trots det har jag lite svårt att välja så tänkte att ni som läser kan få hjälpa mig :-) Vilken av mina nailart som presenteras här nedan tycker ni jag ska tävla med? Chansen att jag vinner är inte ens promillestor då många av de som deltar är grymt duktiga... Där ligger man lätt i lä!! Men men det viktigaste är inte att vinna utan att delta:-D

Så som sagt hjälp mig nu att välja en nailart. Ni har till torsdag kväll på er att säga vad ni tycker genom att lämna en kommentar:-)

Bidrag 1  


Bidrag 2
 
 
Bidrag 3


 
 
Bidrag 4

 
Bidrag 5 

 
 

6 kommentarer:

  1. Bidrag 1 tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Jag ska väl knappast uttrycka min åsikt men jag vet vilken jag tycker är finast:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy på dig så kan du ju inte säga :-) Säg nu, behöver ju hjälp :-)

      Radera