torsdag 27 juni 2013

Fullt upp!

Idag har det varit fullt upp. Nästan direkt efter frukost körde jag in till stan. Hade lite saker som behövde fixas. Fick sällskap av min kusin och hennes lille kille ❤ Efter massa springande i affärer var iaf allt borta från listan och vi hann även med en liten lunch. 

När jag kom hem blev det en tur in till grannen för att hämta Ludvig och där blev jag kvar ett tag innan det var dags att fixa middag hemma. Efter middagen blev det en runda ute i det härliga vädret innan jag och Ludvig gick in och han blev slängd i badkaret :-)

Efter bad och lite kvällsfika somnade han gott och jag plockade i ordning de flesta kläderna inför imorgon. Macke fixar det sista nu med att stryka sin och Ludvigs skjorta. Själv har jag precis målat mina naglar färdigt. 

Hade egentligen velat göra liljekonvaljer på tummarna då det var en av mammas favoritblommor men inser mina begränsningar. 

Nu är det snart sovedags här. Behöver alla sömn jag kan få inför imorgon för då kommer nog en av de svåraste dagarna hittills i mitt liv - mammas begravning. Vet att det kommer bli väldigt fint i kyrkan ❤

Tror det är först nu jag har börjat inse att vår älskade mamma inte finns mer och vi aldrig mer kommer få träffa henne. Men hon finns med oss i hjärtat och tankarna. 

❤ Mamma jag älskar dig ❤

Ha de gott där ute och ta hand om er och era nära och kära!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Tungt det där... Jag kan inte tänka mig ett liv utan min mamma...
    Styrkekram!

    SvaraRadera
  2. oh vännen <3 jag förstår att du inte orkar lömna fotspår.
    Jag hoppas att allt går bra idag. jag tänker på er <3

    jätte fina naglar!!
    många kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev en "bra" dag med en fin stund i kyrkan.
    Naglarna såg väldigt fina ut och din mamma hade nog gillat dem.

    SvaraRadera
  4. du gör rätt i att ta blogg ledigt ett tag tycker jag!
    Jag hoppas att ni har det jätte bra och att de känns bättre snart <3
    jag tänker på er
    kram

    SvaraRadera