tisdag 25 juni 2013

Tisdag 09.01

Ligger i sängen och lyssnar på Milla som tjoar :-) Macke och Ludvig är på nedervåningen och snart ska vi göra dom  sällskap. Varit lite dålig på att skriva sista dagarna så kommer en kort sammanfattning sen sist :-)

I lördags eftermiddag hämtade vi hem Ludvig från hans farmor och farfar, blev kvar några timmar och när vi väl kom hem somnade barnen direkt i stort sett och vi stora kollade lite tv. 

I söndags åkte vi bort till pappa en runda. Macke passade på att sprutmåla grindarna som ska vara på framsidan så snart är de på plats igen. Ludvig badade en massa i poolen och jag njöt av solen medan Milla vilade. 

Igår tog vi ett rejält röj i Ludvigs garderob så nu är alla för små kläder bortrensade så får ta mig till en loppis snart för det var mycket. På eftermiddagen hämtade jag sen upp mina syskon och vi begav oss till stan för att köpa kläder till begravningen och efter lite letande hittade vi. 

Igår när vi höll på att rensa i Ludvigs kläder så slog Milla till och ställde sig upp mot en plastlåda alldeles själv. Lyckades dock bara få bild när hon står på knä. Hon stod faktiskt en rätt bra stund innan hon damp ner på rumpan igen och nöjd var hon :-)

Nej dags att ta sig ner till grabbarna och äta lite frukost innan vi hämtar min lillasyster och kör till Kalmar en runda 

Ha de gott där ute och ta hand om er. 
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar