söndag 25 augusti 2013

Helgen som har varit!

I fredags när Ludvig hade slutat skolan så åkte han, jag och min syster in till stan en runda. Köpte lite smått och gott och sen blev det fika. 
Ludvig med sin glass som ser ut som spaghetti :-)

På kvällen hämtade vi oss lite mat på Timeout. Gott värre så det blir nog mat därifrån fler gånger :-)

Igår började Macke sätta upp det nya taket i badrummet. Håller ju på att renovera där och sakta men säkert går det framåt. Ska bli lite skönt att bli av med det rosa badrummet. Kommer inte att sakna det. 

På eftermiddagen skjutsade vi hem min syster till Kalmar och passade på att ta oss en tur på Ikea och Bauhaus för att kolla in vad som skulle passa i nya badrummet :-)
De små älsklingarna på Bauhaus❤

Idag blev det full fart efter frukosten. Ludvig kördes bort till sin morfar och vi hämtade släp och vi andra tre begav oss mot Kalmar för andra dagen i rad. Vi fick hem allt utom ett spegelskåp att ha ovanför handfatet och blandare. Fick även med oss en vägghylla till Ludvigs rum och allt lego :-)

När vi kom hem var det bara att lämna av sakerna hemma innan vi körde bort till min pappa där det bjöds på hans goda kroppkakor. Trots att det är 7 timmar sen vi åt är jag fortfarande mätt. Men gott är det :-)

Snart är det sovedags för mig och imorgon är det bara en vecka kvar innan det är dags att börja jobba för mig. Men innan dess en vecka som kommer bjuda på föräldrarträff på Bvc, Me&party, en runda på stan med en kompis, kvällsfika med några andra kompisar och lekkompis hemma för Ludvig. 

Ha de gott där ute och ta hand om er❤
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar