onsdag 28 augusti 2013

Hemma igen :-)

Ja idag har det inte blivit många timmar hemma för mig. I förmiddags blev det några timmar på stan med J. Hittade lite kläder som fick följa med hem och för en gångs skull var det till min garderob och inte barnens :-) Behövde lite nytt nu när det är dags att börja jobba igen efter nästan 1,5 års frånvaro. Blev några timmar hemma i eftermiddags innan jag åter igen körde in till stan men denna gången för att fika med tjejerna och ytterligare några timmar försvann. Hade lite planer på att sova trots att klockan inte ens passerat halv 10 men det satte Milla stopp för. Hon vaknade när jag kom in i sovrummet och verkar just nu inte ha några planer på att sova igen. Hon vill väl umgås och mysa lite med mamma sin ❤ Eller snarare fara runt i både sin och vår säng. 


Igår blev det också lite nytt till garderoben men då både till min och barnens. Hittade massa fint på Me&I träffen men allt kan ju inte få hänga hos oss. Ludvig fick välja själv och väldigt otippat (eller inte) så valde han en tröja med massa polisbilar. Till Milla blev det en tunika/klänning och till mig ett par byxor som var helt underbart sköna och en mössa.

Imorgon är det dags för den sista föräldrargruppsträffen på Bvc för mig och Milla. Har inte träffats med gruppen sen innan sommaren så ska bli skoj att ses igen. På eftermiddagen när Ludvig kommit hem från skolan kommer en kompis och hennes son och hälsar på. Ska bli skoj. Ludvig sa att han och À skulle leka så kunde vi tanter dricka kaffe. Jaja tack för den du sa jag :-)

Nu verkar det faktiskt som lilla madam har tänkt sova så nu säger jag också god natt:-)

Ta hand om er där ute och ha det gott ❤
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar