måndag 15 oktober 2012

Staun

Idag har Milla gjort sin premiär på stan:-) Efter frukost packade hela familjen in sig i bilen och begav oss mot stan. Blev en kort runda vill ju inte skrämma henne:-) Inhandlade en bok till Milla - boken om mig, en present till en annan liten bebis, 2 pyjamaser till snäckan, och ett rosa bandet armband till mig. Passade även på att lämna in halsbandet jag fick när jag fyllde år på gravyr:-) Vi avslutade stadsturen med lunch på Aromo på Kronan. Farligt gott att äta där:-)

Nu ikväll blev det en tur till mina föräldrar där vi bjöd på kakorna jag och Ludde bakade ihelgen. Kände mig som värsta husmodern då det bakades syltgrottor, gaffelkakor och chokladbröd här hemma:-)

Imorn ska jag, Ludde och Milla träffa en kompis till Ludde och han längtar. Han och denna flickan gick på samma förskola på Pantarholmen och va som ler och långhalm och hela han skiner upp när han hör hennes namn:-)

Ha en fortsatt trevlig måndag<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar