lördag 13 oktober 2012

Redan igång..

Lördag morgon och regnet smattra på fönsterna. Idag va jag och Milla de som gick upp först och då va klockan runt 8, har inte hänt så ofta att vi är först:-) Efter några minuter hörde jag små tassande i trappan och även Ludde kom ner. Han och syrran la sig på soffan och kollade på Disney junior och jag passade på att slänga igång en maskin tvätt, diskmaskinen, la in all den rena tvätten, plockade lite bland kläderna som Ludde växt ur och som ska säljas och när det va gjort satte jag mig i soffan och där sitter jag fortfarande och myser me de två trollen<3 Klockan närmar sig dock halv 10 så snart dags att väcka mannen i huset som fått sovmorgon och sen äta lite god frukost:-)
Idag skulle jag putsat fönster men med tanke på vädret känns inte det så lockande så blir lite bak me Ludde istället. Känns som det blir mycket trevligare:-) Så finns det någon son är sugen på fika så bara ring:-)

1 kommentar: