onsdag 31 oktober 2012

Våra goa ungar




Ludde frågade i måndags om vi inte kunde lämna tillbaka syrran. Jag frågade lite förvånat varför han undrade det. Jo men hon skriker ju och det vill inte jag för det stör när jag bygger va svaret jag fick. När hon efter en liten stund tystnade så sa han att mamma vi lämnar inte tillbaka henne. Goa unge:-)
Ludde är så mån om Milla och han säger ofta att han vill gulla me henne och han pussar och kramar och är hon ledsen försöker han trösta genom att lägga en hand på henne och säger så ja, lugn<3
Misstänker att det kommer ändras lite om några år:-)

Ett samtal från igår mellan mig och Ludde medan vi tog fram frukost:
Ludde: Mamma jag älskar dig 3000.
Jag: Och jag älskar dig till månen och tillbaka.
Ludde: Precis om i Lilla bruna barnkaninen i sagan.
Jag: Ja precis.
Ludde: Mamma jag älskar dig till Merkurius, det är en planet i rymden.

Fina barn, kan man göra annat än smälta när man får höra såna fina ord på morgonen <3

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar