tisdag 4 juni 2013

Jubileum och fullt upp :-)

Igår var det exakt ett år sen jag började blogga. Då var jag gravid och hade blivit sjukskriven på halvtid som bara ett par dagar senare blev sjukskrivning på heltid och sträng vila. I september kom lilla snäckan och vi blev 4 i familjen ❤ Har även hänt en hel del annat under detta året, båda tråkiga och roliga saker. Nu tar denna familjen sats mot ett nytt år och hoppas att ni vill fortsätta följa oss :-) 

Idag har det varit fullt upp här hemma med bland annat Bvcträff där jag passade på att väga Milla, 7140 g. Har även varit på sommarfest på Ludvigs förskola. Barnen sjöng och sen bjöds det på kaffe och glass. Var riktigt trevligt och de sjöng så fint :-) 

Imorgon är det dags för mig att jobba lite. Men bara 2,5 timme, lite lagom mjukstart:-) Har stängningsdag och på förmiddagen ska de utvärdera året som varit men eftersom jag inte har jobbat är det lite onödigt att jag är med. Däremot på eftermiddagen ska vi planera inför hösten och det är aktuellt för mig :-) Den andra september smäller det och det är dags att börja jobba. Men innan dess ska  hela familjen har långledigt tillsammans. Macke har startat sin nedräckning sen ett par veckor tillbaka och imorgon är det bara två veckor kvar till han och Ludvig går på ledigt :-) 




Ha det gott och ta hand om er där ute❤
Kram


1 kommentar:

  1. oh grattis :-) och så spännande att börja jobba lite!
    Hoppas att du får en fantastisk dag
    kram kram

    SvaraRadera