söndag 9 september 2012

Söndagmorgon

Har varit vaken i lite drygt 1 timme men ligger fortfarande kvar i sängen. Blivit en väldigt lugn start på dagen. Ludde har varit inne med jämna mellanrum för att kolla läget med sin mamma och för att mysa lite med både mamma och bebismagen<3 innan han återvänt till sitt rum och tågbanan. När han va inne ena rundan säger han plötsligt spindel, pekar på väggen och ropar på Macke som sitter i datarummet. Jag tittar dit han pekar och ropar också på Macke. För på väggen sitter en stor äcklig 8-bent sak som säkert har 1 dm mellan ögonen. Behöver jag säga att jag inte är så glad för spindlar.. Så just nu ligger jag på behörigt avstånd och håller koll på den till Macke kommer och tar bort den.

Idag blir det en lugn dag, packa upp efter Skåneresan, tvätta lite samt hälsa på mina föräldrar en runda. Verkar vara fint väder ute så få passa på att njuta. Ha en underbar söndag.

1 kommentar:

  1. Usch fy för spindlar!!!! :S Bra att du vilar.. har gjort susen för både dig och bebisen ju :)Och skönt att Ludde sysselsätter sig själv och leker lite :) Kram

    SvaraRadera