torsdag 28 februari 2013

Föräldrargrupp!!

Idag har jag och Milla varit på föräldrargrupp på Bvc medan Ludde var på föris och lekte med sina kompisar. Skoj att komma iväg och träffa lite folk och prata lite :-) Är en väldigt bra grupp där vu känns rätt lika allihop och inget dömande och det finns inga dumma frågor. Skönt när man hamnar i en sån grupp. Passade även på att väga lillan och nu har hon passerat 6 kg och det med hela 20 gram :-) Tog även en längd och nu är hon 58 cm lång. Blev inte att jag rensade ut 50 kläderna förra veckan men nu är det verkligen dags :-)

Har haft ett underbart väder idag så när det var dags att hämta hem prinsen tog jag en promenad i solen :-)

Imorn när prinsen är lämnad ska jag ta Milla med mig och köra och storhandla. Så skönt att göra det på förmiddagen, knappt något folk alls men nu ska jag fortsätta kolla på Body of proof :-)

Ha de gott där ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar