söndag 3 februari 2013

Nailart sunday:-)

Söndag igen och det innebär Nailart sunday hos Lelack. Temat för idag är streck och denna gången har jag lyckats få ner idéerna på naglarna så jag är med :-) Tiden/möjligheten har väl det varit lite sisådär med innan då Milla har en viss förmåga att komma på att hon vill ha mat eller vara i famnen precis när jag lackat färdigt och det är låång torktid kvar så har inte blivit mycket lackande gjort men har nu upptäckt Seche vite och kändes som himmelriket öppnade sig :-) Blir ju så pass torrt så jag kan ta henne utan att sabba naglarna eller hennes kläder inom några minuter bara :-)

Blev lite svammel men nu åter till dagens naglar som gjordes redan i fredags :-) Var ju på genrepet till melodifestivalen i fredags och självklart skulle ju då naglarna vara lite festliga och glittriga :-)

Resultatet ser ni nedan samt och jag blev nöjd med naglarna och hade en trevlig fredagskväll och helt rätt låtar som gick direkt till final tycker jag :-)


Vänster hand
Höger hand
I solens sken :-)
Maxfactor nr 13, Deep Mauve
Depend Art liner nr 1064
Color club art club na 48
Wet n´wild, Party of five
Ha de gott där ute!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vackert, det ger en härlig sommarkänsla av någon anledning XD

    SvaraRadera
  2. Kul med så mycket färg. :) Håller med om att Seche vite är en riktig räddare i många fall. :)

    SvaraRadera