fredag 6 september 2013

Första veckan

på jobbet har nu passerat och det är nästan lite otäckt hur snabbt man kommer in i allt igen. Men skönt är det för då kan man komma igång ordentligt. Men trots att jag kommit in i det mesta är jag ikväll allt annat än pigg så blir nog tidigt i säng. Barnen sover sen en halvtimme ungefär och jag och Macke ska kika på vmkvalsmatchen mellan Sverige och Irland. Får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna :-) Gäller att vara pigg imorgon för då ska vi till Barnens Gård och röja runt. Fick inbjudan för ett tag sen från banken och vi var inte sena med att tacka ja :-)

Igår hade jag en liten down period på kvällen med mycket tankar så blev lite dåligt med sömn igår men en dag i sänder och med en del av en låt av Winnerbäck i huvudet så kommer jag reda jag detta med mina älskade runt mig för eller senare ❤



Ha det gott där ute och ta hand om er ❤
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar