onsdag 11 september 2013

Halvvägs:-)

Ja nu har onsdagen passerat och med det halva (arbets)veckan. På jobbet kommer jag in mer och mer i allt och börjat få lite kläm på barngruppen :-) 

Hemma flyter allt på också, ja om vi bortser från badrummet som sen i söndags stått väldigt still då Macke och hans pappa fixade det sista med isoleringen i golvet och annat småplock. Kan inte göra mer nu då vi väntar på rörläggaren som Macke har jagat sen förra veckan och som han först idag fick tag på :-( Måste veta vad vi ska ha för golvskivor så vi kan köpa det och fortsätta men något svar får vi inte. Så nu har rörläggaren fått en deadline till imorgon och har han inte svarat då så ber vi om en räkning på det de gjort och sen ringer vi en annan firma. Segt när det liksom inte händer något :-(

Men annars flyter det på hemma som sagt. Ludvig är i skolan om dagarna och Macke och Milla har mystid hemma ❤ 

Ikväll på tal om något helt annat har jag verkligen chockat min stackars kropp med först ett steppass och sen ett pass med flow tonic. Kan ju säga att det redan känns lite i kroppen så ska bli intressant att se hur morgondagen och framför allt fredagen kommer kännas :-) Men skönt att vara igång igen och tanken är att jag ska köra båda passen varje onsdag i den mån det går i förhållande till jobbet. Som tur är har jag grannen också som drar med mig. Jag behöver lite draghjälp annars är risken att jag slutar efter ett tag men så ska det inte bli denna gång. Känn ingen press kära granne :-)

Resten av veckan är det fullt upp. Imorgon jobba jag länge och sen ska vi ha kvällsmöte direkt efter. På fredag slutat jag tidigt så då ska jag och Ludvig åka och köpa lite presenter och lite saker till kalas x 2 för på lördag fyller Milla 1 år. Vet inte riktigt vad som har hänt med tiden men så är det iaf :-) På lördag blir det således ettårskalas och på söndagen är det sen dags för Ludvigs sexårskalas med kompisarna. Misstänker att vi kommer vara rätt slut på söndag kväll men när det är såna här trevligheter gör det inget :-)

Ha de gott där ute och ta hand om et❤
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar