söndag 6 januari 2013

2013!

Ja om nu någon mot förmodan har missat det så är det nu 2013 och en hel vecka har redan gått av det nya året. Länge sen jag skrev något men skyller på att Macke har haft semester och tiden till att blogga har ätits upp av annat, men här kommer iaf ett kort inlägg om vad vi haft för oss under julledigheten :-)

Vi hade en mysig jul tillsammans med våra familjer, precis så som en jul ska vara.. Enda tråkiga var att min storebror jobbade så de va inte med julafton men träffade dom lördagen innan jul då det gjordes massa julgodis här hemma :-) 


 
Det nya året firades in tillsammans med L & F inne i stan med god mat och dryck, många skratt, kommunens fyrverkerier och lite annat tok:-)

I fredags körde vi ner till Skåneland för att fira Mackes mormor som fyllde år. Bjöds på god mat och fika och vi träffade lite mer släkt på Mackes sida. På kvällen körde vi in till Lund och Faster Gerd med familj där vi låg över innan vi körde hemåt igår igen.. Alltid trevligt att träffa skånesläkten men tyvärr görs det alldeles för sällan:-(

Idag tar vi det än så länge bara lugnt här hemma men har lite funderingar på att möblera om lite på övervåningen.. Få se vad herrn i huset tycker om idéen:-) Får jag inte lov till det så ska jag nog börja plocka ner tomtar och lite så.. Bruka inte vara trött på det redan och har det gärna uppe till tjugondaknut men iår vill jag bara ha vår och tänker att det går kanske fortare om tomtarna försvinner :-) Ska även se om jag hinner få till lite lack på naglarna så jag kan vara med i Lelas nailart sunday. Än så länge sitter faktiskt lacket sen nyår kvar.. Fy på mig :-)

Imorn är det som sagt tillbaka till verkligheten som gäller då Mackes semester är slut och vi kör ingen mjukstart utan fullt ös från början med föräldrargrupp på BVC, återträff med föräldrargruppen från MVC, ljusparty här hemma och massa annat.. Ska även försöka komma igång att träna i veckan som kommer.. Nu får det vara slut på all läsk och allt godis och dags att börja tänka på vad jag stoppa i mig.. Börjar jag nu kommer jag kanske i form till beach 2015 :-D

Ha de gott där ute!
Kram





1 kommentar:

  1. Vilken mysig jul/nyår ni verkar haft :)
    Hoppas ni får ett härligt 2013! Kram på dig

    SvaraRadera