fredag 11 januari 2013

Fredag igen

Och veckan har bara sprungit iväg. I måndags tog jag och barnen bara det lugnt här hemma. I tisdags var det dags för förskolan igen för Ludde efter julledigheten. För mig och Milla var det föräldragrupp på Bvc som gällde. Alltid lika kul att träffa mammorna och deras bebisar:-) Passade även på att väga lilla damen och nu stannade vågen på 5010. Onsdagen gjordes inte många knop utan tog det mest lugnt. Igår va det fullt ös från det att Ludde lämnades på förskolan till jag gick och la mig på kvällen. Började med fika hemma hos en annan mamma med några andra mammor och bebisar. Sen blev det muffinsbakning och lite plock här hemma inför kvällen då några skulle komma på ljusparty. Efter lunch va det sedan dags för återträff med föräldragruppen från mvc. Va skoj även om vi bara var 3 av 7 par som kom. Efter det hämtades Millas nya vagn hem:-D Va hemma lite efter 16 och lite drygt en timme senare började tjejerna trilla in för att kika på ljus, snacka strunt och fika:-) Som sagt en fullspäckad dag men var bara trevligt:-)

Idag har jag och barnen varit i lekparken tillsammans med några andra föräldrar och barn. Barnen lekte och vi pratade:-) Det grillades korv och dracks varm choklad:-) Passade på att testa nya vagnen idag också när vi va ute eller ja Ludde testade den för jag fick knappt lov att köra. Få se om vi tar en tur imorn. Beror helt klart på hur mycket snö som kommer. Blir kanske att möblera om lite på övervåningen istället. Fick rätt bra respons på mina idéer jag fick förra helgen nämligen :-D

Ha de gott därute och trevlig helg!!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar