torsdag 31 januari 2013

Torsdag 31/1

Ja redan den sista januari, känns som det nyss var nyår. Vet att jag är dålig på att uppdatera och ber om ursäkt för det. Tänker ofta att jag ska in och skriva men sen kommer det något emellan och sen är tanken borta. Men som sagt ska försöka bättra mig. Om inte annat för min egen skull för bli ju lite som en dagbok man kan gå tillbaka till :-)

Dagarna rullar på här hemma med bland annat babyrytmik, legobygge, barngympa och mys :-)

Imorn ska jag och Ludde ha tid utan pappa och lillasyster:-) Såg i tidningen igår att det fanns biljetter kvar till melodifestivalen som går av stapeln här i stan i helgen så beställde varsin biljett till oss lite snabbt. Ska bli skoj att se hur det är på plats, har ju bara sett det på tv innan och Ludde längtar som en tok. Han är helt tokig i melodifestivalen och förra året satt han som klistrad vid alla sändningarna. Så tro det kommer bli skoj imorn :-D

Ha de gott där ute!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar