torsdag 30 augusti 2012

Barnens gård!

Japp igår eftermiddag lurade jag med mig svägerskan och hennes två barn till Barnens gård :-) Ludde har önskat hela sommaren att vi ska åka dit men jag har inte riktigt vågat men igår kände jag att om jag bara fick lite hjälp så skulle det gå bra och jag förmodade att det inte skulle vara så mycket folk. Och det stämde för var knappt en kotte där trots det fina vädret.

Blev både lastbils/traktor körning, kelande med små söta djur, bad, massa lek (för Ludde, jag satt på en bänk i skuggan och tittade) och massa annat. Hade en jättehärlig eftermiddag och Ludde sa att han hade haft en bra eftermiddag. Värmde gott i mammahjärtat då jag under sommaren har haft lite dåligt samvetet för har känt eftersom jag har varit så låst i och med vilan så har vi inte kunnat göra så mycket som vi har velat. Tror ju iofs inte att han har brytt sig värst mycket utan han har verkat gilla det vi har gjort men tankarna finns hos mig. Men som sagt igår hade vi en mysig eftermiddag och bara njöt. Det enda som fattades var pappan i familjen men han jobbade så kunde tyvärr inte följa me.



1 kommentar:

  1. Tack för att du "lurade med oss" ;) Det var väldigt roligt! Lucas tjatade hela bilresan hem att han ville va där Ludde bor! :) Väl hemma så satt han och somnade under kvällsmaten, helt slut av all lek!

    SvaraRadera