lördag 4 augusti 2012

Vår skatt <3

Ligger på soffan och tittar på OS. Bredvid mig ligger Ludde och ska sova. Just ikväll har han lite svårt att somna. Misstänker att han är lite spänd inför morgondagen då han fyller 5 år:-) Helt sjukt vad det har gått fort. Han är verkligen vår skatt och vårt lilla mirakel<3 Hade någon frågat mig på kvällen den 5 augusti 2007 om jag trodde att vi skulle få uppleva hans 5-årsdag skulle jag ärligt svarat att jag hoppades men inte vågade tro. Mycket känslor och tankar som kommer åter när hans födelsedag närmar sig. Vet inte om det är hormonerna som spökar i år eller va det är men blir alldeles tårögd när jag sitter här och tittar på honom för nu har han somnat och sover så gott, vår skatt och vårt mirakel <3 Mamma och pappa är så glada för att du är den starka, envisa underbara pojke som du är för just det gjorde att du är här idag.<3Vi älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar