fredag 24 augusti 2012

Luddes och mitt kalas:-)

Här kommer lite bilder från Ludvigs 5-årsdag och vårt gemensamma kalas. Hur mycket jag fyllde behöver vi ju inte tala högt om :-)

Jag fick ett jättefint halsband av mina pojkar, det är inte riktigt klart dock för det ska graveras in namn in det också. Ludvig och Lill*ns namn <3 Fick även mig en finfin frukost på sängen och blommor.


 


Då vi har en rätt morgonpigg son fick vi göra en lite fuling på födelsedagen. Vi gick upp samtidigt men medan vi gick ner och fixade frukost blev han inskickad på rummet för att leka :-) Frukosten intogs sedan på Ludvigs rum precis som han önskade och efter det var det dags för paketöppning.

På eftermiddagen var det sedan dags för kalas med mor- & farföräldrar, moster, morbror, faster och kusiner och några andra gäster. Det bjöds på ett härligt väder och massa god fika som Ludde och jag hade bakat (jag sittandes) och sen tårta som Mackes kompis hade gjort.


Tigermuffins, Arraksbollar, Dumlekakor
och allt hembakat :-)

Brandbilstårtan blev verkligen en hit då
L älskar allt med utryckningsfordon :-)



Han lades i en plastpåse när han föddes och
tyckte väl att han skulle göra likadant på 5årsdagen.


Vår älskade prins <3
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Vilken tårta, har du bakat den själv? :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej du det skulle inte jag lyckas me:-) Kompis till Macke som har gjort den :-)

      Radera