söndag 11 november 2012

Farsdag 2012!


Började dagen med lite god frukost hela familjen och Macke fick sin present. En kopp som Ludde hade målat med djup koncentration och han berättade direkt efter vad det va han hade målat.

Efter att Ludde hade målat färdigt häromdagen uppstod detta samtal:
Jag - vad fin den blev. Jag tror att pappa kommer tycka det är den finaste muggen.
Ludde - Ja till den bästa pappan man kan ha på jorden.
Jag - Har du det?
Ludde - JA (och sen sken han med hela ansiktet)

Älskade barn <3
 
Pappa som plockar äpple ifrån trädet.
 
Mamma, och att jag är rosa beror på att jag hade en
rosa tröja när han målade:-)

Mamma och pappa

Trädet och ett moln. Det var väldigt viktigt att molnet skulle
vara med. Varför det vet jag inte:-)
 
Efter frukost och lite plock här hemma begav vi oss hem till mina föräldrar för lite god middag. Pappa fick en ros som va "gammellila" och jättefin samt lite lotter. Till och med lotter med vinst, hela 20 kronor:-)


Till efterrätt åt vi kladdkaka med japp som jag bakade igår och till det varma hallon och vaniljglass.. Mumsigt värre :-D Vill någon ha receptet så lämna en kommentar så skriver jag in det här.
 
 
Nu tar hela familjen det lugnt och laddar inför en ny vecka. En vecka som är totalt uppbokad känns det som men återigen med bara massa trevligheter. Fikabesök, ljusparty, fotografering och höstfest på jobbet och det är bara mina saker :-)
 
Ha en fortsatt härlig söndag!!
 
Kram 

2 kommentarer:

  1. En kladdkaka med Japp? Kan det bli mer onyttigt, eller låta smaskigare?

    Ja tack säger vi till det receptet!

    SvaraRadera
  2. Åh men så gullig han är <3 Jättefin mugg han har målat!! :) Kram

    SvaraRadera