lördag 24 november 2012

Lördag

Sitter just nu hos svärföräldrarna och tar det lugnt. Är och hämtar Ludde som har varit här sen i torsdags kväll. Han har haft det så kul och har hittat på massa skoj med sin farmor och farfar:-)

Inte utan att jag är lite sliten idag men helt klart värt det. Igår ringde klockan 03.00 och en halvtimme senare begav vi oss mot Ullared:-) Efter ett amningsstopp så va vi uppe lite efter 8 på morgonen och laddade för en dag med shopping:-) Vid lite efter 18 kom vi ut från det blågula varuhuset några pengar fattigare men många påsar rikare. När allt va inpackat i bilen och vi hade fått i oss lite mat så började hemresan vid halv 8 snåret. Efter ett amningsstopp och kaffeinköp samt upphämtning av syrrans katt i Växjö ankom vi Jämjö igen vid halv 1 ungefär och lite drygt en timme senare knoppade jag in efter en händelserik dag:-)

Idag vaknade jag vid halv 9 och kände mig rätt pigg faktiskt. Under dagen har jag packat upp alla påsarna med fynd, kläder till alla i familjen, lite smått och gott till hemmet, julklappar, nagellack och lite annat till naglarna och lite annat smått och gott:-) Bjuder på en bild på bordet där en hel del av fynden hamnade innan de kom på rätt plats i huset.

Imorgon ska det putsas fönster och adventsbelysningen ska gås igenom så den funkar när den ska upp nästa helg:-)

Ha en fortsatt trevlig lördag där ute:-)
Kram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar