söndag 25 november 2012

Nailart Sunday:-)

Då var det söndag igen och det innebär nailart sunday hos Lela. Denna vecka är temat fåglar och jag kan säga att det var nära att jag hoppade över denna gången. Måla fåglar är inte riktigt min grej, hade max kunnat måla såna fåglar man gjorde i lågstadiet (jag gör fortfarande ca 20 år senare). Alltså de som såg ut som lite utdragna m:-) Men eftersom det är väldigt fri tolkning och jag kom på att Milla har en fågel som hänger i bilbarnstolen bestämde jag mig för att trots allt delta och använda den som inspiration:-) Så fick helt enkelt bli en skittle med 5 av färgerna från fågeln. Hoppas nu bara det går in under dagens tema:-)

Inspirationen
Resultatet:-)


Använde Depend nr 295, Mavala 174, Depend 005,
                        Depend 242, Mavala 128

 
Blev rätt nöjd med resultatet och tycker att färgerna stämmer överens rätt så bra.. Nu ska jag kika in de andra bidragen och sedan blir det att krypa upp i soffan och kolla på lite tv innan det blir sängen. Är fortfarande rätt mör efter fredagens resa nämligen..
Ha en fortsatt trevlig söndag där ute..
Kram


4 kommentarer:

  1. Det är mer än ett lack och när du visar inspirationsbilden är den ju klockren så det är klart du får vara med:)

    SvaraRadera
  2. Hihi sikken söt liten fågel. Man ser helt klart vart din inspiration kom ifrån. :)

    SvaraRadera