lördag 10 november 2012

Lördag och veckan..



Lördagkväll och sitter i soffan och väntar på att Gäster me gester ska börja. Maten är i magen och på bordet står en liten fin godisskål:-)
I veckan har vi varit mer eller mindre fullbokade. Men bara av massa roligheter. I måndags hade vi besök av Kickan och det va lika skoj som vanligt:-) I onsdags va det en tur till Bvc som gällde. Milla väger nu 3665 gram och igår blev hon 8 veckor. Tiden går för fort nästan. I torsdags hade jag besök av svägerskan och en Ullareds resa planerades. Som jag har längtat, skulle åkt i våras men någon satte stopp för det och det blev vilolãge istället:-) På kvällen i torsdags begav jag mig till skogs och hem till en före detta kollega från Gullvivan och där vankades det fika, trevligt sällskap och vinlotteri:-) Vann dock inget:-( Igår åkte jag och barnen ut till Sturkö och hälsade på på jobbet. Konstaterade att jag varit hemma i 5 månader redan. Va skoj att träffa alla igen och även om jag gillar att vara hemma saknar jag jobbet lite.
Idag blev det storhandling och en runda till torget för att leta pumpa och jag hittade en så nu ska det frysas pumpakött så jag kan göra paj lite senare under året:-) Har bakat idag och det blev kladdkaka med japp. Fick receptet av en av pedagogerna på Luddes förskola som sa den va jättegod. Ska ha den som efterrätt hos mamma och pappa imorn så ett utlåtande kommer imorn kväll:-)
Nej dags att fixa iordning naglarna inför morgondagens Nailart Sunday hos Lelack:-) Fuskar och gör det ikväll redan då jag misstänker att jag inte hinner imorn.. Temat är Pojkvän/partner men vad det blir visas imorn.
Ha en trevlig lördag<3

Kladdkaka med japp:-)
 


1 kommentar:

  1. Oj är hon redan 8 veckor nu lilla sessan :) Tiden går så fort! Så god kladdkakan ser ut =) Kram

    SvaraRadera