lördag 14 juli 2012

Dåligt..

Med uppdateringar har det varit. Men har inte hänt så mycket här hemma. Lr jag har iaf inte gjort så mycket. Har varit och badat 2 kvällar och varit i Kristianopel och fikat en kväll med Macke, Ludde, mina föräldrar, lillasyster och brorssöner. I övrigt har jag tagit det väldigt lugnt. Däremot har Macke varit igång hemma i trädgården. Har rensat upp bland massa buskar och små träd och snart ska 4 höga lönnar ner:-) Därefter ska gräsmattan längst upp jämnas till och sen ska det bli en lekstuga:-)
Har varit och kollat på vagn igen. Provade om den fick plats i min lilla pärla men funkade inte. Så nu har vi bestämt oss för att behålla den vi hade till Ludde. Va nere och kollade till den i källaren här om dagen. Hade glömt hur fin den va:-)
Magen växer och det är full aktivitet där inne. Nu kan man se på magen hur det rör sig där inne ibland:-) I söndags fick min syrran sig en spark. Ludde har inte känt något än men han har inte riktigt tålamod till att vara still + att Lill*n är busig och slutar när brorsan ska känna. Han är så söt Ludde för han pratar mycket om bebis. Vi fick verkligen inte sälja hans vagn för den skulle bebis ha och när vi var och kollade vagn så hittade han många saker som han tyckte bebis skulle ha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar