måndag 30 juli 2012

En tur på stan

Japp idag blev det en tur på stan med kära syster:-) Va evigheter sen jag va på stan så det va skoj. Innan vi började gå i affärer va jag hemma hos en fd kollega och sen hos en annan tjej och köpte lite mammakläder. Har börjat inse att mina vanliga kläder inte funkar lika bra längre. Blev 2 byxor, 3 skjortor, 1 tunika, 1 kofta och 1 par leggings och allt för 350 kronor. Såg i stort sett oanvänt ut så jag tackar och ser glad ut:-) När vi kom upp på stan började vi på Kronan och kikade runt. Fick även sällskap av Isa och vi tog oss en fika på det nyöppnade Aroma. Va riktigt gott så kommer verkligen bli fler besök där:-)
Blev en tur på H&Ms mammavdelning också men fanns inte mycket där som tilltalade mig och det som fanns va i alldeles för små storlekar. Så får kika lite på nätet istället. Men hittade mig iaf 2 linnen på Cubus samt 2 nya nagellack, 1 depend och 1 O.P.I. Blev även en liten present inhandlad till Ludde som fyller 5 år på söndag<3 så nu är hans presenter klara.
Ikväll har jag och Ludde skrivit inbjudningskorten till hans barnkalas och imorn ska de postas:-)
I Hotell magen är det full fart, är idag 29+0 och imorn är det dags för besök hos barnmorskan och Ludde ska få följa med och lyssna på Lill*n:-) Har dock inte talat om det för honom än för då hade vi blivit söndertjatade. Han längtar så efter Lill*n och det gör vi me<3

2 kommentarer:

  1. Va härligt att lill*n är kvar i magen!!! :) hoppas h*n fortsätter och vara det många veckor till!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt skönt att h*n vill stanna, är tacksamma för varje dag som går.

      Radera