söndag 8 juli 2012

Texter från tiden på Neo med Ludde

Hittade häromdagen ett av de anteckningsblock som vi hade och skrev vår "dagbok" i under tiden vi låg på neonatal med Ludvig för ca.5 år sen. Tanken var att jag skulle renskriva det när jag var föräldrarledig men det blev aldrig så :-( Nu däremot tänkte jag att det ska dataskrivas och läggas in här på bloggen så jag vet var jag har alla texterna.. Vissa dagar blev det i stort sett bara lite stödord som vi hade skrivit för att orken att skriva längre texter inte fanns och andra texter kommer vara lite längre. Det är både jag och Macke som har skrivit och eftersom vi låg inlagda i rätt många veckor, 16, 5 om man ska vara noga men vem räknar :-) så kommer det bli en del inlägg. Kan hända att det även slinker med en bild eller två. Vill ni läsa så gör det annars hoppa över de inläggen :-)

Ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar