söndag 1 juli 2012

Helgen som gått..

Jaha då var det söndag kväll igen och helgen är snart slut. Denna helgen har varit väldigt lugn. I fredags var jag ute på jobbet en liten runda och hämtade hem lite saker. Tyckte inte vinterkläderna behövde hänga kvar:-) I övrigt en väldigt lugn dag. Igår tillbringade jag hela dagen på soffan, var yr och hade huvudvärk. Inget kul alls men har nu gått över. Macke och Ludde va däremot igång och rensade i trädgården och körde två rundor till tippen. Skönt att bli av me lite skräp:-) Idag har vi haft besök här hemma av mina underbara föräldrar + syster och sen kom även Isa med sambo och barn. Vi satt ute i det härliga vädret och fikade och pratade medan barnen (Ludde och 2 andra boys) lekte och stojade. De hann även me att springa i vattenspridaren:-)

Nu sitter jag och Macke och kikar på emfinalen i fotboll och det ser bra ut för Spanien och således för mig:-)

Imorn är det dags för läkarbesök igen. Så skulle ju ljuga om jag säger att jag inte är nervös.. Tycker jag har vilat mycket och så men man vet ju aldrig. Vill verkligen inte bli inlagd eller att bebis kommer än på många veckor. Vet inte om jag skulle klara alla veckorna på Neo som det skulle innebära om vi skulle få nu. Inte med tanke på att vi har Ludde hemma och han behöver också sin manna och pappa. Skulle sakna ihjäl mig som en tok efter honom, vår prins och lille kämpe <3

I magen är det full fart på Lill*n och det är härligt. Njuter av varenda liten buff och spark jag får:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar