söndag 24 juni 2012

Brev till dig i magen!

Hej Lill*n!
Här kommer ditt andra brev. Idag är vi i v.23+6 och imorn har du bott lika länge i Hotell Mage som storebror Ludvig gjorde innan han bestämde sig för att checka ut. Det verkar dock som du har tänkt bo kvar lite till och det är vi tacksamma för:-)

Vad har hänt sen jag skrev till dig sist då? Jo vi har varit hos doktorn på en ny kontroll och det gick bra. Fortfarande vila som gäller för mig och dig men får lov att göra lite utflykter. Så i torsdag åkte vi tillsammans med pappa, storebror, morfar och moster in till Lövmarknaden och gick runt en liten stund. Det är starten på sommaren här där vi bor, även om.det inte känns så just ikväll för ute öser regnet ner. Efter marknaden åkte vi till en affär med massa barnsaker och tittade på en vagn till dig. Får se imorn om vi köper den eller inte. Beror lite på om den går in i min bil eller inte. Håller tummarna för det för tror att den vagnen kommer passa dig perfekt:-)

Vi har även firat midsommar hemma hos mormor och morfar tillsammans med din morbror och dina kusiner. Moster jobbade men va med en liten stund iaf. Vi hade dey jättetrevligt och dagen/kvällen var alldeles lagom:-)

I magen är det full fart på dig och speciellt när jag ligger och vilar eller sitter och sjunger. Vet inte om det beror på om du gillar min sångröst eller tvärtom:-) Pappa har nu känt när du sparkar och har dig där inne och han blev så glad. Hela han log. Storebror däremot har inte känt något än men har inte tålamod till att hålla så länge. Däremot pratar han ofta med dig där inne:-)

På tisdag ska vi till barnmorskan jag och pappa på kontroll och lyssna på sitt hjärta. Längtar som en tok till dess:-)

Vi älskar dig Lill*n. Puss och kram

1 kommentar:

  1. Alltid lika rörande att läsa :) Måste kännas som en spänd dag imorgon. Men håller tummarna att lill*n vill vara kvar i magen tiden ut =) Kram

    SvaraRadera