onsdag 27 juni 2012

Paket:-)

Jag använder appen Wrapp på telefonen och fick fõr ett tag sen ett presentkort på Lenson. I måndags när jag satt vid datorn spanade jag in om det fanns något kul. Och jo men där fanns nagellack:-) Så beställde mig två lack från Wet n' wild, Gray's anatomy och Sage in the city och oj vad dyrt det blev. Hela 49 kronor inkl. frakt:-) Och igår tisdag låg där ett paket i brevlådan och väntade:-)

Har idag testat Gray's anatomy. Ett lack jag nog måste testa igen för att kunna säga något om för dagens naglar blev inte alls bra. Tog väldigt lång tid innan det torkade. Misstänker att det beror på mitt topplack så ska testa med ett annat för att se om det blir bättre. 

Någon bild med lack på naglarna blir det inte för lyckades inte få till någon bild som gjorde färgen rättvis. Bjuder dock på en bild på lacken i sina flaskor. Gray's till vänster och Sage till höger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar