måndag 18 juni 2012

Dagens läkarbesök

Japp idag var det åter dags för läkarbesök. Idag gick det betydligt bättre än sist:-) Nu hade livmodertappen ökat med 4 mm och läkaren va nöjd. Så även om jag ska fortsätta med läkarbesök vad 14 dag och vila så får jag nu lov att göra lite mer. Fick till och med lov att åka in på lövmarknaden en liten runda, typ gå i 30 minuter men mycket bättre än inget alls:-)

I magen är det full fart, dock är Lill*n busig för så fort Macke eller Ludde ska känna så slutar h*n. Idag är vi i v.23+0 och det är en vecka kvar till Luddes födelsevecka.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande och följa din blogg. Jag hoppas att du får gå tiden ut med bebis nr 2! Såg länken till din blogg på pytteliten.se. Min son föddes i vecka 27 och jag kommer vara super orolig om vi ska ha en till någon gång. Att få för tidigt är inget man önskar någon. Jag hoppas det går bra för dig/er!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pam och välkommen hit:-) Kul att höra att det är fler än kompisarna som följer vår resa. Nej det där med att få för tidigt önskar man inte någon och som du säger man är orolig mer eller mindre hela tiden. Men samtidigt är det värt det:-)

      Radera