torsdag 21 juni 2012

Lövmarknaden:-)

Precis som rubriken säger har vi idag varit på lövmarknaden. Jag hade ju fått lov att gå i ca 30 - 45 minuter och höll det rätt bra måste jag säga. Började nere i Amiralitetsparken och sen blev det att gå gången från vårdcentralen och ner till biblioteket. Räckte gott och väl för vi hittade det vi va ute efter:-) Strumpor, godis och kryddor till mig och Macke. Ludde hittade godis, en leksak och märken till sina foppisar:-) Prinsen avslutade det hela med några karusellturer nere i Amiralitetsparken innan det var hemdags.

På vägen hem blev det en tur inom Babyproffsen för att kika på en vagn:-) Har kikat lite på Brio Go på nätet och tyckte den verkade bra. Blev ju inte sämre av att se den i verkligheten. Verkar dock som att jag/vi får fortsätta drömma för verkar inte som den går in i bagaget på min lilla pärla. Men Macke ska för säkerhets skull åka och prova på måndag, så än har jag inte gett upp hoppet:-)

Efter marknad och barnvagnstitt åkte vi hem till mamma och pappa för att fika lite och där blev det även middag. Nu sitter hela familjen i soffan och kikar på fotboll och äter marknadsgodis:-)

En riktigt trevlig midsommar önskar jag er alla!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar