tisdag 5 juni 2012

Dag 2 i sträng vila!

Jaha då var snart denna dagen slut. En dag som har tillbringats i fåtöljen med Unni Lindells bok Ormbäraren (som nu é utläst) och i sängen vilandes. Tjuvade dock till mig en liten utflykt till mamma å pappa men blev vila även där. Pappa hade nämligen gjort kroppkakor å det kan jag inte tacka nej till:-)

När vi kom hem fick sambon paket för idag är det bästa sambons födelsedag <3 Grattis än en gång älskling.

Imorn fortsätter vilan och det är dags för mig att börja läsa bok nummer 2 i serien om Cato Isaksen av Unni Lindell. Sambon ska jag skicka iväg till IKEA med en inköpslista så det nyrenoverade rummet blir klart å sonen ska till farmor å farfar:-)

Med magen é det bra, full fart där inne periodvis:-) Gick igår in i vecka 22 och hoppas på många veckor till.

Nu blir det Project Runway :-)

2 kommentarer:

  1. kul att du börjat blogga, skall definitivt följa dig ! får jag lägga ut länk från min blogg hit ? / Jessica

    SvaraRadera
  2. Visst får du det. É det ok om jag gör detsamma?

    SvaraRadera