söndag 17 juni 2012

Söndag kväll...

Och det är bara några få timmar kvar av denna helgen. En helg som jag spenderat på soffan mer eller mindre. Vaknade med huvudvärk igår och har känt mig krasslig hela helgen. Pojkarna mina har dock varit igång ute i trädgården och varit duktiga:-)

Imorn är det dags för läkarbesök igen. Börjar bli lite nervös och hoppas verkligen att all vila har gett resultat. Om inte livmodertappen har ökat igen så håller jag iaf tummarna för att den inte har minskat ännu mer sen sist. Hoppas också att läkaren ska släppa lite på den stränga vilan för jag vill så gärna gå på lövmarknaden me mina pojkar på torsdag. Är dock väldigt medveten om att chansen är minimal men det sista som överger en är hoppet:-)

I magen är det full fart och det är mysigt. Det som gör att jag står ut med vilan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar