fredag 8 juni 2012

Dag 5

Jaha då va det fredag.. Idag skulle jag varit i Wämöparken tillsammans me de goa ungarna på jobbet å fina kollegan för lite avslutning med vår 3årsgrupp. Men istället ligger jag hemma på soffan å kollar på tv. Förhoppningsvis blir det bara sträng vila i lite drygt en vecka till. Börja känna mig lite som en fånge här hemma..

Pojkarna mina é hemma idag me även om de just nu är och handlar lite smått och gott:-) De skulle bland annat köpa de sista listerna till rummet som renoveras och som snart är klart. Igår började Macke och Ludde att montera möbler:-)

Fredag idag innebär att imorn är det lördag (smart jag vet) och det i sin tur innebär att min älskade syster kommer hem för sommaren <3 Det innebär även att fotbolls EM sparkar igång ikväll:-) Heja heja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar