måndag 4 juni 2012

Läkarbesökl!

Har kommit hem från dagens läkarbesök. Trodde väl aldrig att 8 mm skulle kunna göra sån skillnad men i mitt fall gjorde de det. Från att ha jobbat halvtid och fått lova att göra en del är jag nu helt sjukskriven och får inte göra mer än att ligga i sängen, sitta/ligga i soffan och sitta vid datorn... Men men allt för att lill*n inte ska komma lika tidigt som storebror gjorde. Få hålla tummarna för att h*n har lite mer tålamod :-) Tur i oturen har jag iaf en hel del böcker i bokhyllan som inte har lästs än så de får bli mitt sällskap en tid framöver om dagarna. Även om jag hellre hade varit på jobbet hos alla goa ungar där.. Men men kommer åter om något år :-)

Bättre tålamod än storebror?? Hoppas det :-)

2 kommentarer:

  1. Åh så jobbigt för dig/er! När har du bf?
    Tur att du har skapat en blogg nu som du kan fördriva tiden lite =)
    Kram och håller tummarna att det ska gå bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är beräknad till 15 oktober så går in i v.22 idag. Japp tur att jag gjorde det och att facebook finns :-)

      Radera