fredag 15 mars 2013

Fredag förmiddag 10.54...

.. och jag och barnen har hittills inte gjort mycket. Vi har fått i oss lite frukost och sen bara tagit det lugnt. Härlig start på helgen och snart kommer Macke hem också:-) Han jobbar bara halvdag på fredagen, och det gillar hela familjen.

Ludde sitter på golvet och bygger sin brandstation med brandtorn. Han blir nog byggmästare eller något när han blir stor och i mitt knä ligger Milla och jollrar och tjoar :-)

Ute skiner solen men tyvärr ligger det någon vitt på marken. Vill ha vår NU!! Men ska försöka få med mig familjen ut på en promenad i eftermiddag trots snön :-)

Fick svar på mina prover igår också, allt såg bra ut så de vet inte varför jag är trött. Hade nästan hoppats på någon vitaminbrist så jag hade vetat men men för eller senare försvinner väl tröttheten.

Nej nu ska jag flytta mig från fåtöljen i läshörnan ner till Ludde på golvet.

Ha de gott där ute!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar