lördag 30 mars 2013

Natten som varit

Milla har verkligen chockat de tre senaste nätterna. I onsdags och torsdags kväll har hon somnat runt 20.30 för att vakna runt 22 för lite mat sedan somnat om och har sovit fram till 6 ungefär utan mat. Igår fick jag för mig att hon skulle somna uppe i sin säng bara för att testa. Hon bruka sova nere hos oss och gör verkligen inget men ville som sagt prova. Så lite innan 20 gick jag upp med henne och så fick hon lite mat innan hon somnade och sen sov hon till 4 imorse innan hon ville komma över till mig och äta lite. Sen blev det en liten slurk strax efter 6 igen och nu ligger hon i sin säng och sover gott :-)

Jag ligger också kvar i sängen men ska snart traska ner till Ludvig som är vaken och leker på nedervåningen. Han var uppe nyss så frågade om han skulle krypa ner och om vi skulle läsa lite men han ville hellre leka med lera :-)

Bredvid mig ligger min stora älskling och sover gott och tänkte han kunde få fortsätta göra det tills äggen är kokta och målade och frukosten framdukad.

Nu hör jag Ludvig komma i trappan så blir kanske läsning av Gyllene Orren trots allt :-)

Ha de gott där ute och ta hand om er!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar