söndag 3 mars 2013

Helgen

Ja då är det bara någon timme kvar av denna helgen. En helg där vi trots att Macke varit risig fått en hel del gjort :-) Fredagen bestod av storstädning och sen en lugn kväll i soffan för hela familjen. Igår var det besiktning på lilla pärlan och den gick igenom utan problem. Medan Macke och Ludde fixade det så tog jag ett varv i affärerna på Amiralen för att försöka hitta en tunnare overall som Milla kan ha nu i vår. Gick sådär men hittade till slut en på Lindex (den enda). Vet dock inte om den också blir för tjock egentligen så ska fundera lite innan jag bestämmer mig. Blev även nya gummistövlar och ett par gympadojor inköpta till Ludde så nu får gärna våren komma så vi kan ta bort vinterkläderna :-)

På eftermiddagen blev det en tur till svärföräldrarna och på kvällen melodifestivalen och jag anser att fel låtar gick vidare. Fanns andra låtar jag tyckte var betydligt bättre.

Idag steg vi upp tidigt och kollade på starten i Vasaloppet samtidigt som frukosten intogs. Dock en väldigt liten frukost då det skulle sparas plats till kroppkakorna pappan och jag skulle fixa senare under dagen:-)

Överlag har det varit en bra helg även om jag känt mig lite trött och har haft mycket tankar som snurrat :-(

Imorn är det en ny vecka och den innehåller bland annat min storebrors och min brorsons födelsedagar och kalas för dem, babyrytmik, besök på öron/näsa/hals för Ludde och en fredagsfika med tjejerna för mig. Ser verkligen fram emot fikan, tror det kommer göra mig gott.

Med önskan om en bra vecka med positiva svar önskar jag er där ute en riktigt god natt.

Ha de gott där ute!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar