måndag 11 mars 2013

Måndag

Och en ny vecka har startat igen. Idag på förmiddagen var jag och barnen på babyrytmik i församlingshemmet. Egentligen är det ju inte för Ludde men eftersom han inte har förskola på måndagar har han fått följa med. Han är jätteduktig och sitter med min telefon och spelar och någon gång ibland sitter han med i ringen :-)

När vi kom hem så fick jag lägga mig och vila. Är så trött på den här jädra tröttheten jag har. Hoppas på att få mina provsvar nu i början av veckan och att de visar något så jag kan bli av med den här tröttheten och slippa tappa massa hår. Hade väl varit en sak om Milla hade spökat om nätterna så det hade varit därför jag varit trött men hon säger ju knappt ett knyst om nätterna och äter gör hon i sömnen med fri tillgång till maten :-) inatt sov hon tom mellan 23.20 och 05.43 :-)

Blev iaf lite piggare efter vilan så efter middagen lämnade jag sambo och barn hemma och begav mig ut och gick/joggade Kråkerumsrundan. Var riktigt skönt så ska se till att komma ut minst 2 gånger i veckan. Måste det och framför allt om jag ska ta tag i fotbollen igen:-)

Nu ikväll plockade vi fram hoppgungan så Milla fick testa den. Blev en riktig hit, framför allt när Ludde "hjälpte" henne att hoppa lite :-)

Nu ligger jag på soffan mellan två snarkande barn och kollar på Ullared och laddar batterierna inför morgondagen.

Ha de gott där ute och ta hand om er:-)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar