lördag 23 mars 2013

Lördag :-)

Ser nu att det är ett par dagar sen jag skrev. Ajabaja bättring på det:-) Har väl iofs inte hänt så mycket mer än att det har kommit en jädra massa snö :-( Vill inte mer nu. Jag vill ju ha vår. Men men kommer väl det med någon gång :-)

Som sagt veckan har varit lugn. Ludvig har varit på förskolan och jag och Milla har gjort det där tråkiga vardagliga som är rätt skoj ändå. Minns när Ludvig var född och vi låg i Lund hur härligt det var att bara få tvätta en maskin tvätt eller diska lite. Låter sjukt men just då kändes det bra och man var lite vardaglig i allt som pågick runt omkring.

Igår var Ludvig ledig från förskolan och vi bakade choklad och jordgubbsmuffins på förmiddagen. När sedan Macke kommit hem och vi hade ätit lite lunch körde vi bort till barnens morföräldrar och fikade :-) Ludvig bestämde det redan i torsdags när jag frågade om han ville baka. Ja sa han och sen åker vi till mormor och morfar och bjuder. Det är en omtänksam pojk det. Sen att se har plockat fram massa lego har nog inte med saken att göra :-)

Idag blir det en lugn förmiddag som börjar med frallfrukost och sen melodikrysset i vanlig ordning:-) Sen ska Ludde på kalas på leklandet i eftermiddag så då ska jag passa på att åka in till stan och träffa I som är en go kompis:-) Ska fika och snacka lite skit. Tror faktiskt det är första gången jag gör något utan något av barnen sen Milla föddes. Har inte saknar det men kan känna nu att det faktiskt ska bli lite härligt.

Nej dags för frallor:-)
Ha de gott därute i ha en mysig lördag!
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar