tisdag 12 mars 2013

Nyfiken igen:-)

Inte jättemånga (ca 30 visningar/inlägg) som läser här och trots då jag mest skriver för min egna skull då minnet är som det är hade det varit kul att veta vilka ni är som kikar in och läser här:-) Så lämna gärna en kommentar i detta inlägget så min nyfikenhet kan stillas lite :-)

Idag var jag och Milla på vuxen-barn medan Ludde var på förskolan och lekte med sina kompisar. Mellan vuxen-barn och hämtning av Ludde så gick vi hem till mina föräldrar en runda så Milla fick busa med mormor och morfar. På vägen hem från förskolan somnade Milla i vagnen så hon fick fortsätta sova ute när vi kom hem och sov gjorde hon, i hela 2,5 timme. Under tiden satt jag i solen med en kaffe och Ludde lekte i snön innan vi fick sällskap av grannbarnen och deras mammor. Var riktigt härligt i solen och med trevligt sällskap blir det ännu bättre. Efter 3 timmar ute i eftermiddag misstänker jag att Ludde somnar både tidigt och ovaggat ikväll :-)

Ha de gott där ute!!
Kram

Ps. Glöm inte kommentaren :-)

4 kommentarer:

  1. Det ser inte alls fel ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du syftar på bilden kan jag säga att det var riktigt gott :-)

      Radera
  2. Jo jag kikar väl in då och då. Mest för naglarnas skull. Det skulle vara ofint att slita av dig vantarna för att se vad du hittat på senast nu när det är sånt här väder ute. ;)
    /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varit dålig på det där ned naglar ett tag nu men ska försöka bättra mig :-)

      Radera