fredag 29 mars 2013

Fredag...

Och nästan en hel vecka sen jag skrev något. Haft fullt upp med massa annat helt enkelt :-) Men blir en liten kort sammanfattning av dagarna.

Söndag: Jag och Milla var i kyrkan för att ha avslutning med babyrytmiken. På eftermiddagen var hela familjen på kalas hos barnens kusin som har fyllt 4 år med massa god fika och fiskdamm för barnen. I övrigt en lugn dag.

Måndag: Macke jobbade länge och jag och barnen började dagen på leklandet tillsammans med en kompis från Luddes gamla förskola och hennes mamma och lillebror. Efter det hälsade vi på hos mina föräldrar där det bjöds på våfflor.

Tisdag: Milla och jag var på Bvcträff och passade även på att väga lillan och nu stannade vågen på 6425 g och hon är 60 cm lång. En riktig liten knubbis med goa lår :-) Jag och Milla var även i Rödeby på kvällen och träffade tjejerna. Medan vi var iväg så fixade Macke och Ludde med Luddes dress till påskfesten på förskolan. De sydde och målade :-)

Onsdag: Sydde klart Luddes dress innan vi åkte bort till mina föräldrar där det bjöds på Fondue. Gott värre var det :-)

Torsdag: Ludde hade påskfest på förskolan och han var det finaste påskägg man kan tänka sig :-) Vid lunch hämtades Ludde och det var dags för tandläkarbesök. Han gick därifrån med godkänt och en tatuering :-) Även denna eftermiddagen hamnade vi hos mina föräldrar och det bjöds på påskmat. Mums mums :-) Alla syskon med respektive var hemma så var riktigt trevligt.

Fredag: Idag har vi plockat och donat här hemma. Macke har fixat med akvariet bl.a. I eftermiddags var jag och Milla iväg en runda och träffade en tjejkompis, hennes sambo och deras dotter som är hemma från Stockholm på besök. Skiljer bara två dagar mellan våra flickor :-) Medan vi var i är höll grabbarna ställningarna hemma och när vi kom hem satt de djupt försjunkna i ett legobygge :-) Har även kollat på Lejonkungen idag, älskar Disneys filmer och just nu kollar grabbarna på Barda medan jag försöker få Milla till att somna. Övertröttare unge får man nog leta efter men börja komma till ro nu så snart sover hon nog :-) Blir let's Dance sen, få se om det är något att ha :-)

Ha de gott där ute och GLAD PÅSK!
Kram












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar