lördag 16 mars 2013

Lördag 15.52...

... och familjen tar det lugnt. Jag och Milla ligger på golvet i vardagsrummet och har lite magträning. Eller ja iaf Milla men hon är inte så nöjd över magläget så nu blev det ryggläge istället. På golvet sitter även Ludvig och bygger och pratar med oss. M håller oss också sällskap men från soffan :-)

Startade dagen men långfrukost och melodikrysset. Japp jag vet det är pensionärsvarning på det men tycker det är skoj och vissa gånger har vi faktiskt lyckas lösa det helt :-) Efter att krysset var klart och Milla hade fått i sig lite mat så tog hela familjen på sig och gick ut. Gick Kråkerumsrundan, blåste lite kallt på några ställen men till största delen var det jätteskönt i solen. Stannade även till på lekplatsen på Kyrkskolan efter önskemål från Ludvig:-) Blev lite drygt 2 timmar ute och jisses vad välbehövligt det va :-) Vill ha vår NU!!

Sen vi kom hem har vi bara tagit det lugnt och kommer fortsätta att göra så resten av dagen/kvällen också. Skönt med såna dagar ibland :-)

Imorn ska Ludvig på kalas så då ska vi andra passa på att åka och handla och jag ska kika på ett par skor som jag kan ha när jag är ute och jogga, för nu tusan ska jag ta tag i det :-) Heja heja heja mig !!

Nedan följer några bilder från promenaden samt på Milla som börjat sitta lite kortare stunder samt på byggmästaren :-)

Ha en bra lördag och ta hand om er!!
Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar