lördag 9 mars 2013

Lördag

Och i sängen ligger Milla och pratar med storebror. Så mysigt att se dom. Milla skiner upp så fort hon ser Ludvig och han är så glad i lillasyster och mån om henne. Han busar med henne så de båda skrattar som tokar och det är ofta kramkalas ❤

Gårdagens besök på ö/n/h gick bra. Läkaren därinne tyckte inte mandlarna var för stora men vi skulle hålla lite koll på det själva och så. Däremot tyckte han att vi skulle ta kontakt med tandvården pga av han har ett underbett och det kan göra att han tuggar fel. Så på måndag ska det ringas till tandvården.

Efter lunch tog jag barnen med in till stan och kikade runt lite i affärerna. Skulle egentligen fikat med en kompis också men då hon blivit sjuk blev det inställt. Men på stan sprang vi dock på en annan kompis så vi fikade istället. Innan vi körde hem mötte vi min lillasyster och barnens moster som kom med tåget och ska vara hemma över helgen :-)

På kvällen tog vi det bara lugnt, åt lite tacos och sen lösgodis. Bara ett fåtal bitar för mig dock :-) Va dötrött igår så vid kvart i 10 låg jag till sängs vilket resulterade i att jag vaknade vid 6 första gången idag.

Nu ska vi strax väcka pappan i familjen och sen äta vår frallfrukost, perfekt med frallor i brevlådan på lördagsmorgonen :-)
Och senare idag blir det kalas för min storebror och brorson och jag ska även försöka komma ut och gå Kråkerumsrundan innan vi kollar in vem som vinner melodifestivalen. Jag tror Yohio - vem tror ni??

Ha en underbar lördag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar