fredag 8 mars 2013

Fredag igen!!

Ligger i sängen och myser med Milla men snart dags att lämna den sköna sängen och stiga upp.

Vill börja med att säga GRATTIS till min fina och älskade brorson Rasmus som idag fyller 16 år!! Vet inte vad som hände för nyss var han bebis känns det som:-) Ha en underbar dag så syns vi imorn <3 data-blogger-escaped-br="">
Idag ska Ludde in till öron/näsa/hals och kolla sina halsmandlar. Lite smånervös är jag för vad de kommer att säga. Han har riktigt stora mandlar och har ibland svårt att svälja när han äter :-(

Var på Vc igår pga att jag tappar mycket hår och är konstant trött trots att Milla sover som en prinsessa. Spelar ingen roll vad jag gör eller inte gör är ändå trött. Själv tror jag på brist av någon vitamin men får se vad proverna säger. Läkaren påpekade lite fint att det gör ju inget om jag går ner lite i vikt heller. Det är jag fullt medveten om och ska verkligen försöka komma ut och röra mig mer och tänka på vad jag stoppar i mig. Passade iaf på igår kväll när Ludde var på gympa och gick en promenad i rätt rask fart. Lite mer motiverande att gå ut me nu när det är ljust ute:-)

Medan Ludde och Macke är på sjukan ska jag och Milla ta en tur på stan. Har lite smått jag behöver handla och sen ska jag träffa Isa samt kolla på mössa till Milla på HomeMadeByMe :-)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa hela familjen.

Ha de gott därute och ta hand om er!!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar