lördag 6 april 2013

Bad och bok

Efter frukosten idag åkte jag och barnen in till vedeby och kollade när Macke spelade innebandy som sagt. Gick tyvärr inget vidare för dom men så är det ibland. Ludde gillade iaf att äntligen få se sin pappa spela. Han har velat följa med på träningarna men de är så sent så har aldrig blivit så.

Var egentligen meningen att Macke skulle hitta på något med de han hade spelat med idag men blev inget så han kom hem istället :-) Det i din tur ledde till att jag kunde ge mig ut på Kråkerumsrundan och idag fick jag sällskap av grannen. Det var kanon för hon pushade mig till att ta i så gick ytterligare 1 minut snabbare idag än sist. Hoppas jag inte sinkade dig för mycket bara.

Nu ska jag ta och krypa ner i badet en liten stund tillsammans med boken nedan innan det blir lördagsmys här hemma.

Ha de gott där ute!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar