söndag 14 april 2013

Söndag

Och inte vilken söndag som helst utan Millas 7-månaders dag ❤ Hon börjar bli stor nu vår lilla goding. Kryper gör hon inte än men är nog inte långt bort men än så länge ligger hon där man lägger henne :-) Igår vände hon sig från mage till rygg för första gången men inget hon har velat visa Macke igen.

Idag har det varit ett underbart väder om nu någon har missat detta. Vi har varit ute nästan hela dagen. Har klippt alla fruktträden, plockat fram det ena setet med utemöbler, kollat var vi ska bygga lekstugan och gjort lite annat smått och gott. Milla har mest sovit i sin vagn men även suttit och tittat på vad vi har haft för oss. När Ludvig blåste såpbubblor tittade hon med stora ögon och ville nog gärna prova såg det ut som.

Ludvig var så söt när vi höll på att plocka pinnarna som Macke hade klippt från träden. Helt plötsligt kom han gående mot mig med händerna bakom ryggen och sa: Mamma jag har något till dig, något kärleksfullt. Sen gav han mig två krokusar som nu står i en liten vas på köksbordet. Han är så fin vår kille ❤

Söndag innebär ju även Nailart sunday hos Lelack och jag ska försöka få till ett bidrag efter att vi har ätit. Dagens tema är operativsystem så får väl se om jag får till det och om bidrager godkänds för min idé är rätt långsökt:-)

Nu kollar Macke och Milla på hockey, Ludvig sitter och bygger med lego och själv ska jag göra klart det sista med maten så vi kan äta snart :-)

Ha de gott där ute!!
Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar