onsdag 3 april 2013

Glossybox - mars

Ja idag kom då min andra box från glossybox. I den första jag fick var det väl egentligen bara en sak av fem som tilltalade mig så förväntningarna var inte så höga denna gången. Men jisses vad jag blev positivt överraskad. Var ju en hel del som kan komma till användning. Testade Jelly pong pong - lip blush här hemma i eftermiddag och var väl kanske lite väl rött till mitt vinterbleka ansikte men till sommaren när man fått lite färg så :-) Macke tyckte det var fint men lite ovanligt att se mig med sånt :-)

Nu blir det snart att krypa ner i sängen så man är pigg imorn :-) Luddes förskola har planeringsdag imorn och är således stängd men vi är ett gäng mammor som ska träffas i lekparken så hoppas nu bara det blir en riktigt härlig vårdag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar